Rimi leidinys *

Rimi leidinys *

1 ... 45 ... 69
„Rimi“ leidinys - Išpardavimų produktai - ghee, mät, sviestas, tinka. 45 puslapis.
1 ... 45 ... 69

Čia pateikiamas parduotuvės Rimi leidinys nuo - iki - - peržiūrėkite jį ir raskite naujausius nuoladios. Naujausios savaitės akcijos išdėstytos 68 puslapių - juose rasite geriausias kategorijos Maisto prekės prekes. Šios parduotuvės Rimi leidinys siūlo nuolaidas daugiau nei 142 produktų - įsitikinkite, kad gausite geriausią pasiūlymą dažniausiai jūsų perkamoms prekėms! Jei norite sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai jūsų ieškomas leidinys nepamirškite peržiūrėti visų akcijų, nuo 1 iki 68 puslapio. Šiame puslapyje jūs rasite pasiūlymus apie tokius produktus, kaip ghee, mät, sviestas, tinka, o šis leidinys iš puslapio Rimi siūlo daugybę kitų nuolaidų prekėms, tokioms kaip ghee, sviestas, sviestas. Jei norite apsipirkti protingai ir sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai naujausias savaitinis leidinys, kuris siūlo jums puikiais kainas ir nuostabias nuolaidas - nepraleiskite jo! Kasdien grįžkite į puslapį Mano Leidinys ir įsitikinkite, kad nepraleidžiate puikių akcijos, kuriuos siūlo jūsų geriausi prekybos centrai.

Šio leidinio produktai

RINKIS SVEIKIAU aliejuose ar kituose gyvüniniuose riebaluose). O tai svarbu asmenims, kuriuos vargina létinės žarnyno ligos, vaikams. Tokiems žmonėms sviestas yra viena palankiausių riebalų formų, kuriuos nesunkiai įsisavina silpnesnis virškinamasis traktas. Sviestas yra svarbių riebaluose tirpių vitaminų šaltinis, ypač vitaminų A bei E. Kiek mažesniais kiekiais jame yra vitaminų K ir D. Sviestas yra konjuguotos linolo rūgšties šaltinis. Ši rūgstis padeda stiprinti imunitetą, turi reikšmės organizmo riebalų būtų tas kiekis, kuris užtikrintų su sviestu gaunamą naudą ir tikrai nežalotų sveikatos. Renkantis sviestą, naudingiausia ieškoti tokio, kurio sudėtinių dalių sąraše yra tik vienas ingredientas – grietinėle. Sviestas - kontraversiškai vertinamas produktas. Vieni teigia, kad tai nėra sveikatai palankus produktas ir jo vertėtų atsisakyti, kiti – kad tai puikus gaminys, tik svarbu jo suvartojamas kiekis. Kokia jūsų nuomonė? Sviestas yra pieno produktas, gaminamas iš karvių ar kitų žinduolių (ožkų, avių, buivolių) pieno. Pas mus populiariausias yra karvių pieno sviestas. Tai produktas, kurio sudėtyje rasime sveikatai palankių maistinių medžiagų. Tačiau didžiausią diskusijų audrą kelia didesnis sočiųjų riebalų bei cholesterolio kiekis svieste. Kaip žinia, apykaitai. Nežiūrint jvairios naudos, sviesto perteklius nėra naudingas sveikatai. Mat jis labai kaloringas produktas: 5 gramai sviesto - jau 40 kcal. Jame gausu sočiųjų riebalų, kurių perteklius siejamas su lėtiniu uždegimu organizme, širdies, kraujagyslių ligomis. Del padidėjusio cholesterolio kiekio kraujyje ir sviesto vartojimo yra mažiau diskusijų, mat, vartojant rekomenduojamą kiekį, su sviestu gaunamas cholesterolis nėra reikšmingas. Dažnai girdima, jog sviestas turėtų būti bent 80 proc. riebumo. Ką parodo šis riebumas? Kokį reikėtų pasirinkti sviestą – riebesnį ar kaip tik mažiau riebų? Sviestas yra riebalų emulsija, kurioje pieno riebalų yra 80-9o proc. Sviestas, ant kurio pakuotės pažymėta 82 proc. riebumas, yra pats tikriausias. Jis gaminamas iš saldžios arba rūgščios grietinėlės. Galime rasti ir su mažesniu riebalų procentu sviesto, bet tai rodo, kad jame yra daugiau drėgmės arba jis maišytas su kitais riebalais, pavyzdžiui, aliejumi. Pats tikriausias sviestas yra būtent 82 proc. šių medžiagų perteklius sveikatą veikia nepalankiai. Svieste yra unikalių medžiagų – tokių kaip butiro rūgštis. Paprastai šią medžiagą gamina gerosios žarnyno bakterijos iš trumpų skaidulų turinčio maisto. Butiro rūgstis labai naudinga žmogaus organizmui, mat žinomas jos uždegimą slopinantis poveikis, nauda kraujagyslių sienelėms. Svieste esančių riebalų rūgščių sudėtis labai įvairi, joje yra ir taip vadinamų trumpy grandžių riebalų rūgščių, kurių įsisavinimas vyksta ženkliai lengviau nei ilgų grandžių riebalų rūgščių (pavyzdžiui, randamų Dabar ypač populiarus lydytas sviestas Ghee. Kuo jis skiriasi nuo įprasto sviesto, ar jis gali būti jo pakaitalas? Kur jį tinka vartoti? Kiek sviesto gali ar turėtų suvartoti sveikas suaugęs žmogus? Kalbant apie sveikatai palankų maitinimąsi, kaip ir viskam reikalingas saikas. Apie 10 g sviesto per dieną Lydytas sviestas yra toks sviestas, iš kurio pašalinta dar daugiau drėgmės. Paprastai tokio sviesto riebumas siekia 85 procentus. Jo galiojimo laikas ilgesnis. Lydytas sviestas yra atsparesnis kaitinimui, jo smilkimo temperatūra aukštesnė. Tai vienas jo privalumų nei įprasto sviesto. eko SENOLJŲ Sviestas „Rinkis sveikiau" ženklu pažymėtame svieste: V pieno riebalų ne mažiau kaip 80 % bet ne daugiau kaip g0%; V lydytame (Ghee) svieste pieno riebalų ne mažiau kaip 99,6 %. Ekologiškas svieštas TIKRAS 82. Tradicijos 170g 82,5% Pieno produktal visoi 175 g Svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas. Pažymėti produktai atitinka „Rakto skylutės" kriterijus ir kitus reikalavimus. www.rimi.lt/rinkis-sveikiau ruduo 2020 45

„Rimi“ leidiniai

Rimi leidinys

„Rimi“ leidinys.
Galioja visose Rimi parduotuvėse.
Populiariausi leidiniai