Rimi leidinys - NEBEGALIOJA *

Rimi leidinys - NEBEGALIOJA *

1 ... 31 ... 69
„Rimi“ leidinys. 31 puslapis.
1 ... 31 ... 69

Čia pateikiamas parduotuvės Rimi leidinys nuo - iki - - peržiūrėkite jį ir raskite naujausius nuoladios. Naujausios savaitės akcijos išdėstytos 68 puslapių - juose rasite geriausias kategorijos Maisto prekės prekes. Jei norite sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai jūsų ieškomas leidinys nepamirškite peržiūrėti visų akcijų, nuo 1 iki 68 puslapio. Jei norite apsipirkti protingai ir sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai naujausias savaitinis leidinys, kuris siūlo jums puikiais kainas ir nuostabias nuolaidas - nepraleiskite jo! Kasdien grįžkite į puslapį Mano Leidinys ir įsitikinkite, kad nepraleidžiate puikių akcijos, kuriuos siūlo jūsų geriausi prekybos centrai.

SĄMONINGAS VARTOJIMAS Visos gide nurodytos žuvų rūšys pažymėtos savotišku šviesoforo principu... Šioje srityje mes vis dar atsiliekame nuo tokios šalies kaip Vokietija. Tačiau tikiu, jog bendromis pastangomis po 10-20 metų pasieksime vakarietiškus standartus. Kaip atsirado gidas ,Nyksta žuvys“ ir kokia jo misija? Pagrindinė misija - keisti vartojimo įpročius. Labai svarbu suprasti, jog rinktis žuvis atsakingai – nereiškia jų visiškai atsisakyti. Tai reiškia, kad žuvis rinktis reikia sąmoningai. Pasirinkimas šiais laikais yra išties didelis. Atėję į parduotuvę dažniausiai galime surasti norimą žuvį. Vadovaudamiesi gidu pir- kėjai gali pasitikrinti, ar konkreti žuvų rūšis nėra ties išnykimo riba, ar jos nebuvo sugautos, užaugintos gamtai žalingais būdais. Ši informacija leidžia patiems vartotojams formuoti rinką - turėdami reikiamų žinių galbūt jie rinksis geresnėmis sąlygomis augintas ar sugautas žuvis. Tai automatiškai reguliuoja rinką. Taip, tai ir yra tokios trys kategorijos. Žalia spalva reiškia, kad šios rūšies žuvis galima valgyti drąsiai. Geltona spalva - pagalvokite prieš pirkdami, atkreipkite dėmesį, o raudona spalva prie žuvų pavadinimo - aiškus ženklas jų atsisakyti. Ar apskritai tokių iniciatyvų pakanka? Be abejo, visuomet norisi daugiau. Stengiamės užmegzti ryšius ne tik su didžiaisiais prekybininkais, bet ir smulkiaisiais verslininkais - speciali- zuotomis parduotuvėmis, jūrų gèrybių restoranais. Bendraujant su jais, mums labai svarbu parodyti, kad turime tokius solidžius partnerius kaip „Rimi". Džiugu, kad šis tinklas yra sąmoningas ir rodo teisingą kelią kitiems. Kurioms žuvų rūšims kyla daugiau grėsmės? Duomenys nuolat kinta. Atskirų populiacijų būklė vienu metu gerėja, paskui blogėja ir atvirkščiai - kele- rius metus intensyviai gaudyta tam tikra žuvų rūšis atsigauna, tokių žuvų vandenyse atsiranda daugiau, todėl vietoj raudonos kategorijos jai gali būti priskirta žalia. Todėl svarbu visa tai re- guliuoti. Kitu atveju tai būtų tarsi kirsti šaką, ant kurios patys sėdime. Visgi globalios tendencijos nedžiugina. Žuvų poreikis auga, ypač Kinijoje ir Pietryčių Azijoje. Gaudymo technologijos tobu- lėja, mažesnėmis pastangomis galima sugauti daugiau. Kaip keičiasi žmonių požiūris apie nykstančias žuvis Lietuvoje ir kitose Europos šalyse? Labai svarbu suprasti, jog rinktis žuvis atsakingai – nereiškia jų visiškai atsisakyti. Tai reiškia, kad žuvis Užšienyje šios tradicijos yra žymiai giliau įsišaknijusios. Ten vartotojai daž- niau kreipia dėmesį į tai, kas parašyta sertifikatuose. Pavyzdžiui, Pasaulio gamtos fondas Suomijoje daug metų vykdė intensyvią kampaniją, todėl gi- das ten lengvai atpažįstamas, juo išties vadovaujamasi. Į ką parduotuvėje turėtų atkreipti dėmesį pirkėjai ir besivadovaujantieji gidu? Ar jaučiate, kad visuomenės sąmoningumas ekologijos klausimais didėja? Jie visada turėtų prašyti išsamios informacijos apie žuvis. Jei jos nėra ant etiketės, tokią informaciją turėtų suteikti pardavėjai. Europos Sąjungoje privaloma nurodyti konkretų regioną, kuriame žuvys yra sugautos. Taip pat ir būdą, kaip sugautos. Jei, pavyzdžiui, žuvys iš vandens trauktos su tralu, tai jau yra blogai. Šis būdas ypač žalingas - jis drasko vandenyno dugną kartu su visa augmenija, į tinklą patenka smul- kių žuvų, kurios sutraiškomos ir paskui išmetamos atgal į vandenyną. Kalbant apie bendrą visuomenės suvokimą, tikrai galima pastebėti teigiamas tendencijas. Džiugina jaunoji karta, visame pasaulyje kovojanti už miškų išsaugojimą. Atsiranda tokie judėjimai, kaip „zero waste“, ir drąsūs aktyvistai, kaip Greta Thunberg. Jauni- mas nebijo pasisakyti įvairiais su tuo susijusiais klausimais, jų galvose vyksta persilaužimas. Jei trumpai, stebime pakilimą. rinktis reikia sąmoningai. Kaip dažnai yra atnaujinamas gidas ir kas atlieka šį darbą? Visas gidas atnaujinamas kartą per metus. Veiksmus koordinuoja Pasau- lio gamtos fondas, šio fondo Europos skyrių šiuo metu prižiūri vokiečiai. Sudaryti gidą padeda įvairios savano- riškos organizacijos, kurios surenka informaciją apie tai, kaip gaudomos žuvys. Nevyriausybinės organizacijos, mokslo institutai kaupia ir analizuoja duomenis apie kiekvieną rūšį, porūši, žvejybos metodus ir atskirus regionus. Informacija siunčiama koordinato- riams, kurie suteikia konkrečiai žuvų rūšiai vieną iš trijų kategorijų. Kaip į jūsų iniciatyvą reaguoja verslas? Ar sulaukiate palaikymo? Ką kiekvienas iš mūsų galėtų padaryti, kad žuvų situacija vandenyse gerėtų? Visi žinome, kad ekologiški dalykai kainuoja daugiau. Todėl vis dar tenka išgirsti, jog kai kurioms verslo įmo- nėms būti atsakingoms yra per brangu. žuvj ir taip įdiegti jį savo kasdienybėje. Rekomenduoju pradėti nuo mūsų gido, kurį internete rasite adresu nykstazuvys.lt. Vadovautis juo perkant Tačiau atsiranda ir kitoks požiūris. Džiugu, kad kai kurie didieji rinkos žaidėjai - pavyzdžiui, „Rimi“ – pra- deda rodyti gerą pavyzdj. Jie stengiasi pritraukti pažangius vartotojus ir tuo pačiu turi konkurencinį pranašumą. Žvelgiant plačiau, kiekvienas galime prisidėti mažais darbais – mažinkime vartojimą, atsisakykime plastiko. Gam- ta padėkos. vasara 202o 31

„Rimi“ leidiniai

Rimi leidinys

„Rimi“ leidinys.
Galioja visose Rimi parduotuvėse.
Populiariausi leidiniai