Įkelti trūkstamą leidinį

Rimi leidinys - p. 27 - NEBEGALIOJA *

Rimi leidinys - p. 27 - NEBEGALIOJA *

1 ... 27 ... 63
„Rimi“ leidinys. 27 puslapis.
1 ... 27 ... 63

Čia pateikiamas parduotuvės Rimi leidinys nuo - iki - - peržiūrėkite jį ir raskite naujausius nuoladios. Naujausios savaitės akcijos išdėstytos 62 puslapių - juose rasite geriausias kategorijos Maisto prekės prekes. Jei norite sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai jūsų ieškomas leidinys nepamirškite peržiūrėti visų akcijų, nuo 1 iki 62 puslapio. Jei norite apsipirkti protingai ir sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai naujausias savaitinis leidinys, kuris siūlo jums puikiais kainas ir nuostabias nuolaidas - nepraleiskite jo! Kasdien grįžkite į puslapį Mano Leidinys ir įsitikinkite, kad nepraleidžiate puikių akcijos, kuriuos siūlo jūsų geriausi prekybos centrai.

RINKIS SVEIKIAU Užkandis padeda sumažinti pagrindinių valgių (pusryčių, pietų, vakarienės) tūrį, taip neapsunkinamas virškinimo procesas. Kada reikėtų užkandžiauti ir kiek kartų per dieną? Ar tam turi įtakos žmogus fizinė veikla? Žmogui per dieną reikia tam tikro maistinių medžiagų bei energijos kiekio. Šis kiekis turi būti gaunamas su maistu. Maisto kiekis neturėtų viršyti skrandžio tūrio. Taigi, priklausomai nuo asmens lyties, fizinio krūvio, sveikatos būklės, susidaro tam tikras maisto kiekis, kurį reikia tinkamai paskirstyti per dieną. Užkandis padeda sumažinti pagrindinių valgių (pusryčių, pietų, vakarienės) tūrį, taip neapsunkinamas virškinimo procesas. Priklausomai nuo kiekvieno žmogaus situacijos, tų užkandžių gali būti nuo vieno iki trijų. Pavyzdžiui, tik priešpiečiai, tik pavakariai, tik naktipiečiai arba jų deriniai. Sportas – niekuo neypatinga mitybos režimo atžvilgiu situacija. Sportuojantiesiems dienos maisto kiekis paskirstomas taip, kad vietos atsirastų ir užkandžiams. Koks turėtų būti sveikas, energijos suteikiantis užkandis, kad jis netaptų antrais pietumis ar vakariene? Paprastai užkandis sudaro 5–10 procentų dienos maisto energinės vertės. Per dieną išgeriamos sultys, vaisių ir daržovių kokteiliai, kefyras, jogurtas ir kiti panašūs geriamieji produktai dažnai priskiriami gėrimams, o ne užkandžiams. Ar tai teisingas priskyrimas? Kas tai yra – maistas ar užkandis? Turintis kalorijų maistas turi būti įskaičiuotas į dienos maisto raciono energinę vertę. Kefyras, geriamasis jogurtas, tirštieji kokteiliai ir panašūs skysto pavidalo patiekalai ar produktai yra maistas. Jie tinka užkandžiui. Kokių maisto produktų turėtume vengti kaip užkandžių? Užkandžiai, kuriuose gausu kalorijų, bet stinga vitaminų, biologiškai aktyvių medžiagų, naudingųjų mineralų, neturėtų užimti kasdieninio užkandžio vietos. Šiuo atveju kalbama apie traškučius, įvairius saldumynus. pavasaris 2020 27

„Rimi“ leidiniai

Populiariausi leidiniai