Įkelti trūkstamą leidinį

Rimi leidinys - p. 26 - NEBEGALIOJA *

Rimi leidinys - p. 26 - NEBEGALIOJA *

1 ... 26 ... 63
„Rimi“ leidinys. 26 puslapis.
1 ... 26 ... 63

Čia pateikiamas parduotuvės Rimi leidinys nuo - iki - - peržiūrėkite jį ir raskite naujausius nuoladios. Naujausios savaitės akcijos išdėstytos 62 puslapių - juose rasite geriausias kategorijos Maisto prekės prekes. Jei norite sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai jūsų ieškomas leidinys nepamirškite peržiūrėti visų akcijų, nuo 1 iki 62 puslapio. Jei norite apsipirkti protingai ir sutaupyti kito apsipirkimo parduotuvėje Rimi metu, štai naujausias savaitinis leidinys, kuris siūlo jums puikiais kainas ir nuostabias nuolaidas - nepraleiskite jo! Kasdien grįžkite į puslapį Mano Leidinys ir įsitikinkite, kad nepraleidžiate puikių akcijos, kuriuos siūlo jūsų geriausi prekybos centrai.

a d a K i a i ž d n a k ž u tampa nau dingi? Mokslų daktarė, gydytoja dietologė Edita Gavelienė U žkandžiai neretai turi neigiamą įvaizdį. Vos apie juos užsiminus, daugelis iškart įsivaizduoja kaloringą maistą, kuriuo sau sukeliame daugiau žalos nei naudos. Visgi tinkamai pasirinkti užkandžiai gali tapti puikiu dienos raciono ir mitybos režimo paįvairinimu. Kaip teisingai jais mėgautis, atskleidė mokslų daktarė, gydytoja dietologė Edita Gavelienė. 26 DRUSKA ir pipirai Manoma, jog užkandžiavimas nėra sveikas įprotis, bet ar tikrai užkandžiauti yra blogai? Užkandžiavimas gali būti sveikatai ir palankus, ir nenaudingas. Jeigu kramsnojama tam, kad nebūtų nuobodu, kad buvo po ranka ar kad kažkas pasiūlė – tai nėra tinkamas pasirinkimas. Užkandis – vienas iš dienos valgymų, padedantis laikytis mitybos režimo. Jei užkandžiaujama bet kokiu maistu, nesirenkant arba pasirinkus nemaistingą, kalorijų turtingą maistą (traškučius, saldumynus ir pan.) – sveikatai palanku nebus. Jei suplanuotam užkandžiui pasirenkama daržovių, vaisių ar tinkamas kiekis riešutų arba sėklų, tada bus puikus paros maisto raciono paįvairinimas.

„Rimi“ leidiniai

Populiariausi leidiniai