TAI DAUGIAU NEI GROŽIO PREKĖS ŽENKLAS
„Nes Tu to verta“ nėra šūkis. Tai prekės ženklo misija.
Mūsų legendinis šūkis, sukurtas 1971 m., tapo vienu didžiausiu
moterų įkvėpimu. Šūkis „Nes Tu to verta“ išverstas į 40 kalbų;
jį per 50 metų įgarsino garsiausios pasaulio moterys. L’Oréal Paris
siekia, kad išauštų diena, kai šūkį „Nes Tu to verta“ išgirdusi naujoji
karta pasakytų: „Mes nė akimirkos tuo neabejojome.“
ELNETT
PLAUKŲ LAKŲ ŽVAIGŽDĖ
Išskirtinis dizainas bei aromatas, kurio su niekuo nesumaišysi...
L’Oréal Paris „Elnett Satin“ grožio standartu išlieka jau daugiau nei
60 metų. Elnett buvo pristatytas 1960 m. ir greitai tapo holivudiniu
plaukų laku – jį pamėgo garsiausios kino žvaigždės. Dėl savo
lengvos tekstūros bei blizgančio, visą dieną išliekančio efekto,
kuris, vos perbraukus šepečiu, pradingsta, priemonė atsidūrė
beveik ant kiekvienos moters kosmetinio staliuko. Šią priemonę
dievina kelios moterų kartos.
PRÉFÉRENCE
ŽVILGANTIEMS PLAUKAMS IR PAVYDĖTINAI APIMČIAI
Dievinamą plaukų spalvą Préférence L’Oréal Paris pristatė
8-ajame dešimtmetyje. Šūkis, pirmąkart panaudotas
televizijos reklamoje, sukėlė perversmą reklamos pasaulyje
ir tapo įkvėpimu daugeliui kartų. Šiandien Préférence siejasi
su ilgai išliekančia plaukų spalva – tai spalvos rafinuotumo,
švytėjimo bei efekto, kuris atrodo it iš salono, junginys.
REVITALIFT
VISKĄ KEIČIANTI INOVACIJA
Revitalift asortimentas pasirodė 1995 m. ir nuo to laiko 25 metus
sėkmingai muša populiarumo rekordus. Ši grožio priemonių
serija yra skirta moterims. Ją sudaro pažangios odos priežiūros
priemonės, lėtinančios odos senėjimą. Nuo kremų iki serumų:
visos priemonės gaminamos taikant geriausias mokslo technologijas
ir atsižvelgiant į naujausius dermatologijos srities laimėjimus.
Per metus visame pasaulyje parduodama 34 mln. populiariausios
prekių serijos priemonių*. Jos skirtos moterims, kurios nori ne
pasyviai stebėti senėjimo požymius, o būti atsakingos už savo
grožio likimą.
*Populiariausių prekių, lėtinančių odos senėjimo požymius, pardavimas vienetais visoje rinkoje.
36 ištirtos valstybės sudaro 81 % pasaulinio BVP. FY 2019 „Nielsen“, IRI, „Intage“ ir SRI duomenų bazės,
masinės rinkos veido priežiūros duomenų bazės.
COLOR RICHE
TAI NE TIK LŪPŲ DAŽAI, TAI IKONIŠKA PRIEMONĖ
9-ajame dešimtmetyje L’Oréal Paris išplėtė savo makiažo
asortimentą. 1985 m. buvo pristatyta nauja lūpų dažų serija
Color Riche. Rafinuotas prancūziškumas bei rūpestinga
formulė, kurią sudaro aliejai, Color Riche pavertė vienu
didžiausiu žaidėju visoje lūpų dažų pasaulio rinkoje. Šiandien
siūlomas platus tekstūrų ir spalvų asortimentas: iš viso yra
daugiau nei 350 priemonių. Šis platus pasirinkimas tenkina
viso pasaulio moterų norus.