Eurokos leidinys - 2021 04 29 - 2021 06 01 - NEBEGALIOJA - p. 15 *

thumbnail - „Eurokos“ leidinys - 2021 04 29 - 2021 06 01 - Išpardavimų produktai - L'Oréal, lūpų dažai. 15 puslapis.
15 / 17

* Galioja visose Eurokos parduotuvėse.

Žiūrėti daugiau

Šio leidinio produktai

 
TAI DAUGIAU NEI GROŽIO PREKĖS ŽENKLAS „Nes Tu to verta“ nėra šūkis. Tai prekės ženklo misija. Mūsų legendinis šūkis, sukurtas 1971 m., tapo vienu didžiausiu moterų įkvėpimu. Šūkis „Nes Tu to verta“ išverstas į 40 kalbų; jį per 50 metų įgarsino garsiausios pasaulio moterys. L’Oréal Paris siekia, kad išauštų diena, kai šūkį „Nes Tu to verta“ išgirdusi naujoji karta pasakytų: „Mes nė akimirkos tuo neabejojome.“ ELNETT PLAUKŲ LAKŲ ŽVAIGŽDĖ Išskirtinis dizainas bei aromatas, kurio su niekuo nesumaišysi... L’Oréal Paris „Elnett Satin“ grožio standartu išlieka jau daugiau nei 60 metų. Elnett buvo pristatytas 1960 m. ir greitai tapo holivudiniu plaukų laku – jį pamėgo garsiausios kino žvaigždės. Dėl savo lengvos tekstūros bei blizgančio, visą dieną išliekančio efekto, kuris, vos perbraukus šepečiu, pradingsta, priemonė atsidūrė beveik ant kiekvienos moters kosmetinio staliuko. Šią priemonę dievina kelios moterų kartos. PRÉFÉRENCE ŽVILGANTIEMS PLAUKAMS IR PAVYDĖTINAI APIMČIAI Dievinamą plaukų spalvą Préférence L’Oréal Paris pristatė 8-ajame dešimtmetyje. Šūkis, pirmąkart panaudotas televizijos reklamoje, sukėlė perversmą reklamos pasaulyje ir tapo įkvėpimu daugeliui kartų. Šiandien Préférence siejasi su ilgai išliekančia plaukų spalva – tai spalvos rafinuotumo, švytėjimo bei efekto, kuris atrodo it iš salono, junginys. REVITALIFT VISKĄ KEIČIANTI INOVACIJA Revitalift asortimentas pasirodė 1995 m. ir nuo to laiko 25 metus sėkmingai muša populiarumo rekordus. Ši grožio priemonių serija yra skirta moterims. Ją sudaro pažangios odos priežiūros priemonės, lėtinančios odos senėjimą. Nuo kremų iki serumų: visos priemonės gaminamos taikant geriausias mokslo technologijas ir atsižvelgiant į naujausius dermatologijos srities laimėjimus. Per metus visame pasaulyje parduodama 34 mln. populiariausios prekių serijos priemonių*. Jos skirtos moterims, kurios nori ne pasyviai stebėti senėjimo požymius, o būti atsakingos už savo grožio likimą. *Populiariausių prekių, lėtinančių odos senėjimo požymius, pardavimas vienetais visoje rinkoje. 36 ištirtos valstybės sudaro 81 % pasaulinio BVP. FY 2019 „Nielsen“, IRI, „Intage“ ir SRI duomenų bazės, masinės rinkos veido priežiūros duomenų bazės. COLOR RICHE TAI NE TIK LŪPŲ DAŽAI, TAI IKONIŠKA PRIEMONĖ 9-ajame dešimtmetyje L’Oréal Paris išplėtė savo makiažo asortimentą. 1985 m. buvo pristatyta nauja lūpų dažų serija Color Riche. Rafinuotas prancūziškumas bei rūpestinga formulė, kurią sudaro aliejai, Color Riche pavertė vienu didžiausiu žaidėju visoje lūpų dažų pasaulio rinkoje. Šiandien siūlomas platus tekstūrų ir spalvų asortimentas: iš viso yra daugiau nei 350 priemonių. Šis platus pasirinkimas tenkina viso pasaulio moterų norus.

Kiti Eurokos leidiniai

Naujausi leidiniai